Actualitat >

Notícies

12/11: Jornada "L’enllaç entre el procés assistencial i la pràctica clínica real. L’eina que ens ajuda"

El Consorci de Salut i Social de Catalunya (CSC) organitza, conjuntament amb La Unió i amb la col·laboració de la Societat Catalana de Qualitat Assistencial (SCQA), la jornada "L'enllaç entre el procés assistencial i la pràctica clínica real. L'eina que ens ajuda", que forma part d'un nou Cicle de jornades sobre Qualitat i Seguretat del Pacient. Aquesta primera sessió tindrà lloc el 12 de novembre, de 15 a 17 h, a la seu de La Unió. 

La sessió, conduïda per Cristina Fontcuberta, de Lin by Leanfontcus, tractarà sobre el "Plan For Every Patient" (PFEP), també conegut com a Itinerari Clínic, una eina que facilita l'enllaç entre els processos assistencials i la pràctica clínica real i que està basada en una metodologia que permet definir, amb criteris clars, el recorregut assistencial del pacient, identificant punts crítics, desviacions i oportunitats de millora.

En la jornada, els assistents aprendran a fer servir el PFEP per estandarditzar la pràctica clínica i reduir variabilitats innecessàries, acompanyar els equips assistencials en la definició i millora dels seus processos, i detectar gaps i disfuncions en els fluxos de treball.

Per participar-hi, cal inscriure's en aquest enllaç.

Enllaços relacionats