Actualitat >

Notícies

El CSC participarà en el programa europeu PPE+ per potenciar la contractació pública estratègica

El Consorci de Salut i Social de Catalunya (CSC) participarà en el programa europeu Public Procurement Excellence (PPE+), que té com a objectiu proporcionar coneixements avançats, eines específiques i metodologies per dur a terme una contractació pública estratègica que consideri especialment el context geopolític actual.

Virginia Garcia, farmacèutica de l'Àrea de Farmàcia i del Medicament, ha estat seleccionada per participar en aquest programa, que aborda temes com les cadenes de subministrament, les estructures de mercat, les fluctuacions de preus i els impactes del canvi climàtic, que exigeixen un ventall ampli de competències i habilitats per als professionals que treballen en la compra pública sanitària.

El projecte PPE+ està organitzat i finançat per la Comissió Europea, en col·laboració amb un consorci liderat per l'Agència Federal de Contractació Pública d'Àustria (BBG), i compta amb el suport d'Ernst & Young (EY) i d'ICLEI - Governs Locals per a la Sostenibilitat. El PPE+ està enfocat específicament en la professionalització dels experts en contractació pública d'organismes centrals de contractació (CPBs) i d'altres entitats centralitzades de contractació dels estats membres de la Unió Europea i dels països participants en el Programa de Mercat Únic (SMP).

Amb aquesta participació, el CSC referma el seu compromís amb la innovació i l'excel·lència en la compra pública sanitària al nostre país.