Obertes les inscripcions al 3r Congrés de Salut i Món Local!

Ja estan obertes les inscripcions per assistir al 3r Congrés de Salut i Món Local, que tindrà lloc els dies 28 i 29 de setembre al Museu de la Ciència CosmoCaixa de Barcelona.

Sota el lema Accions locals per a reptes globals, aquesta nova edició reunirà representants polítics i professionals dels àmbits sanitari i social per posar en valor, un any més, el paper clau dels municipis en la salut i el benestar de les persones.

Amb aquest objectiu, un comitè d’experts treballa en l’elaboració del programa, que, com en edicions anteriors, inclourà conferències, taules rodones i tallers. L’edició d’enguany aprofundirà en qüestions essencials com la governança, la longevitat i l’habitatge, i incorporarà noves línies de treball que fins ara no s’havien abordat de manera específica, com la innovació i la gestió de les dades.

El Congrés de Salut i Món Local és una iniciativa conjunta del Consorci de Salut i Social de Catalunya (CSC), les diputacions de Barcelona, Girona, Tarragona i Lleida, l’Associació Catalana de Municipis (ACM) i la Federació de Municipis de Catalunya (FMC).

Podeu consultar tota la informació de l’esdeveniment i el programa preliminar a www.salutimonlocal.org, on també trobareu el formulari d’inscripció, obert fins al 4 de setembre.

Enllaços relacionats