Congrés de Salut i Món Local

Imatge
imatge capçalera
INTRODUCCIÓ

Sobre el Congrés de Salut i Món Local

El Congrés de Salut i Món Local reuneix representants del món local i professionals de l’àmbit de la salut i l’atenció social amb l’objectiu de reflexionar entorn del paper del municipalisme en la millora de la salut i el benestar de les persones. 

Així, és un espai de debat entorn de les estratègies de prevenció i promoció de la salut que ens han de permetre millorar la qualitat de vida dels ciutadans i ciutadanes, contribuint, al mateix temps, a la sostenibilitat del sistema sanitari. També s’aborda la governança del sistema social i de salut i la necessària corresponsabilitat entre administracions, més enllà de les competències.​

 

Aquest Congrés, que se celebra anualment, és una iniciativa del Consorci de Salut i Social de Catalunya en col·laboració amb la Diputació de Barcelona, la Diputació de Tarragona, la Diputació de Girona, la Diputació de Lleida, l’Associació Catalana de Municipis (ACM) i la Federació de Municipis de Catalunya (FMC).​

Imatge
President del CSC inaugurant el I Congrés de Salut i Món Local
Imatge
imatge 2
Imatge
Participants d'una taula rodona del I Congrés de Salut i Món Local
AGENDA

Informa’t sobre els pròxims esdeveniments organitzats pel CSC

Dimarts, 30 de juny
Dimecres, 1 de juliol
Dijous, 2 de juliol
  • Salut
Dimarts, 7 de juliol
  • Salut
Divendres, 10 de juliol
  • Àmbit laboral i gestió de persones
Dimarts, 14 de juliol
  • Salut
Dimarts, 14 de juliol
Dimarts, 14 de juliol
Dimecres, 15 de juliol
  • Farmàcia i medicament
Dijous, 16 de juliol
  • Salut