2008: el Consorci compleix 25 anys
Celebracions
La principal celebració es va fer a Manresa, el mateix dia en què, l'any 1985 i sota la presidència del llavors ministre de sanitat, Ernest Lluch, es va constituir el CHC.
Creu de Sant Jordi
El CHC va rebre la Creu de Sant Jordi el 21 d'abril del 2008.
Creació dels Premis CHC-ESADE
Amb l'escola de negocis ESADE, el Consorci crea, l'any del seu vint-i-cinquè aniversari, uns premis que, amb periodicitat biennal, donaran reconeixement a dos dels valors fonamentals del sistema de salut Català: la innovació en la gestió i el professionalisme.
Publicacions
Amb motiu del XXV aniversari es van editar dues publicacions molt especials.
Exposició itinerant
Per estendre el coneixement del Consorci entre els treballadors i usuaris dels centres associats es va produir una micro-exposició itinerant.
Patrocinadors
Les activitats i publicacions amb què es va commemorar el XXV aniversari del Consorci van ser possibles gràcies a la generositat de diversos patrocinadors.
